Art. 6. - Art. 6: Identitatea vizuală - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 6: Identitatea vizuală
(1)Documentele neclasificate conţin elemente de identitate vizuală şi informaţii relevante privind destinatarul şi semnatarul documentului, însemnul heraldic, unitatea de la care provine, formula de adresare, conţinutul, formula de încheiere, semnătura, iar, după caz, numărul şi data înregistrării documentului care a stat la baza întocmirii celui emis, adresa unităţii, numărul de telefon/fax şi adresa de e-mail.
(2)În cazul exercitării în comun a unei iniţiative de promovare, corespondenţa conţine, în antet, denumirea fiecărei unităţi/structuri responsabile, de la stânga la dreapta.
(3)În situaţia în care documentele conţin date cu caracter personal, altele decât cele ale persoanei/persoanelor semnatare/destinatare, se va insera în nota de subsol următorul text: "Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) ".