Art. 3. - Art. 3: Structura de secretariat - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 3: Structura de secretariat
(1)La nivelul unităţilor MAI, activităţile de secretariat prevăzute în anexa nr. 1 se asigură, de regulă, de structurile de secretariat.
(2)Forma de organizare a structurii de secretariat, precum şi numărul de funcţii se stabilesc în raport cu nevoile unităţii, potrivit actelor normative privind constituirea şi dimensionarea unor componente organizatorice specifice unităţilor MAI.
(3)În situaţia în care statul de organizare/statul de funcţii nu prevede o structură de secretariat, conducătorul unităţii are obligaţia să desemneze, prin dispoziţie/ordin, unul sau mai mulţi responsabili cu activităţile de secretariat, ale căror atribuţii sunt stabilite în fişa postului. Dispoziţiile prezentului ordin referitoare la activităţile structurii de secretariat se aplică şi persoanelor desemnate responsabile cu activităţile de secretariat.