Art. 22. - Art. 22: Clasarea, scăderea şi păstrarea documentelor neclasificate - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 22: Clasarea, scăderea şi păstrarea documentelor neclasificate
(1)Clasarea reprezintă scoaterea unui document din circuitul activ al documentelor.
(2)După soluţionare, documentele neclasificate se păstrează în cadrul structurii care le-a rezolvat. Pe prima pagină a documentelor sau pe mapele/dosarele în care acestea se păstrează, se înscrie indicativul din Nomenclatorul arhivistic, conform problematicii.
(3)Documentele soluţionate se grupează anual în dosare, conform Nomenclatorului arhivistic, şi se efectuează scăderea acestora în registrele de intrare-ieşire.
(4)Scăderea lucrărilor în registrele de intrare-ieşire constă în înscrierea la rubrica "Unde s-a clasat lucrarea (serviciul/biroul/compartimentul) " a indicativului din Nomenclatorul arhivistic, conform problematicii documentului, a volumului dosarului şi a filei unde se regăseşte lucrarea.
(5)Responsabilitatea scăderii corespondenţei revine personalului care a întocmit unităţile arhivistice (structura ce a soluţionat/creat documentele).