Art. 16. - Art. 16: Anularea înregistrărilor consemnate eronat în registrul de intrare-ieşire - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 16: Anularea înregistrărilor consemnate eronat în registrul de intrare-ieşire
(1)În cazul completării eronate a rubricilor din registrul de intrare-ieşire nu se efectuează corecturi prin suprascriere sau ştergere cu radieră, pastă/bandă corectoare, ci se procedează la anularea înregistrării prin tăierea cu o linie oblică a tuturor rubricilor corespunzătoare respectivului număr, iar la rubrica "Unde s-a clasat lucrarea (serviciul/biroul/compartimentul) " se consemnează textul ANULAT, precum şi gradul, numele şi prenumele lucrătorului care a efectuat înregistrarea eronată, data şi semnătura acestuia.
(2)Numărul respectiv nu se mai foloseşte pentru a înregistra alt document.