Art. 15. - Art. 15: Conexarea documentelor - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 15: Conexarea documentelor
(1)Orice document primit, care se referă la o lucrare în curs de rezolvare, se înregistrează cu număr separat, corespunzător datei la care s-a primit, menţionându-se la rubrica "Unde s-a clasat lucrarea (serviciul/biroul/compartimentul) ", "conexat la numărul .......... lucrarea de bază) ", iar la lucrarea de bază se menţionează "conexat cu numărul ................ (lucrarea conexată) ".
(2)Documentele primite la date diferite, de la acelaşi emitent şi cu acelaşi număr de înregistrare, primesc un singur număr de înregistrare, cu efectuarea menţiunilor corespunzătoare în registrul de intrare-ieşire.
(3)Documentele întocmite în vederea soluţionării unei lucrări se înregistrează cu număr separat şi se conexează la lucrarea de bază.
(4)Prin excepţie de la alin. (3), în cazul documentelor expediate ca răspuns, precum şi în alte situaţii stabilite de conducătorul unităţii, documentele primesc numărul de înregistrare al lucrării de bază.
(5)Adresa de înaintare a unui document primeşte numărul de înregistrare al documentului neclasificat pe care îl însoţeşte.