Art. 12. - Art. 12: Registrul de intrare-ieşire a corespondenţei - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 12: Registrul de intrare-ieşire a corespondenţei
(1)Înregistrarea documentelor neclasificate se realizează separat de cele clasificate, în Registrul de intrare-ieşire a documentelor neclasificate, prevăzut în anexa nr. 3, denumit în continuare registru de intrare-ieşire.
(2)Pe coperta registrului de intrare-ieşire se consemnează denumirea unităţii, anul înregistrării, numerele extreme de înregistrare conţinute, data începerii, data încheierii, numărul filelor şi termenul de păstrare.
(3)Orice măsură dispusă cu privire la un document neclasificat se consemnează cronologic, în registrul de intrare-ieşire, conform Metodologiei de completare a registrului de intrare-ieşire prevăzută în anexa nr. 4, astfel încât să rezulte cu exactitate circuitul acestuia, de la emitere/primire până la clasarea/arhivarea acestuia.