Art. 11. - Art. 11: Înregistrarea documentelor neclasificate - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 11: Înregistrarea documentelor neclasificate
(1)Numerele de înregistrare pentru documentele neclasificate se repartizează, în luna decembrie, pentru anul următor, de către:
a)Direcţia secretariat general, denumită în continuare DSG, pentru aparatul central al MAI, iar pentru unităţile subordonate, la solicitarea acestora;
b)unităţi centrale, prin structura de secretariat, pentru unităţile şi structurile teritoriale subordonate.
(2)După primirea grupelor de numere de înregistrare, structurile de secretariat vor consemna în dispoziţia/ordinul de zi pe unitate nr. 1 a/al anului în care vor fi utilizate următoarele:
a)distribuirea numerelor de înregistrare structurilor organizatorice din unitate, după caz;
b)utilizarea numerelor de înregistrare alocate pe clase/niveluri de secretizare;
c)utilizarea numerelor de înregistrare alocate pe problematici (petiţii, adeverinţe etc.);
d)persoana responsabilă pentru gestionarea grupei de numere de înregistrare din cadrul structurii şi înlocuitorul acesteia, după caz.
(3)În situaţia în care, pe parcursul anului, se constată că grupa de numere de înregistrare alocată iniţial nu este suficientă, se poate cere suplimentarea acesteia.
(4)Structura de secretariat sau personalul anume desemnat din cadrul unităţii consemnează în dispoziţia/ordinul de zi pe unitate orice modificare apărută în utilizarea numerelor de înregistrare alocate.