Art. 30. - Comisia de evaluare are următoarele atribuţii: - Ordinul 107/2017 privind asistenţa juridică în Ministerul Afacerilor Interne şi în unităţile, instituţiile şi structurile din subordinea acestuia

M.Of. 725

În vigoare
Versiune de la: 19 Martie 2021
Art. 30
(1)Comisia de evaluare are următoarele atribuţii:
a)verifică dacă persoana ce urmează a fi evaluată este absolventă cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe juridice;
b)stabileşte data şi locul desfăşurării procedurii de evaluare şi ia măsuri pentru informarea persoanei în cauză;
c)elaborează întrebările şi grila de corectare;
d)asigură îndeplinirea condiţiilor pentru desfăşurarea optimă a evaluării, precum şi respectarea procedurilor;
e)efectuează instructajul persoanei în cauză cu privire la modul general de desfăşurare a evaluării, modalitatea de depunere a eventualelor contestaţii, situaţiile care atrag încetarea evaluării, alte precizări necesare desfăşurării în bune condiţii a evaluării;
f)corectează răspunsurile persoanei evaluate;
g)semnează procesul-verbal care conţine concluziile evaluării, întocmit de secretarul comisiei;
h)păstrează în deplină securitate documentele şi asigură confidenţialitatea datelor şi informaţiilor referitoare la conţinutul subiectelor, al grilelor de corectare şi al lucrărilor;
i)comunică entităţii MAI care a solicitat evaluarea rezultatul acesteia.
(2)Comisia de evaluare acordă persoanei în cauză un termen de cel puţin 10 zile lucrătoare pentru studierea bibliografiei şi tematicii.
(3)Secretarul comisiei de evaluare îndeplineşte sarcinile dispuse de preşedintele acesteia.