Art. 4. - Ordinul 1056/2022 privind regulile minime de transparenţă în privinţa cadrului de colaborare recomandat dintre decidenţii de la nivelul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale şi persoanele interesate din societatea civilă, în vederea promovării iniţiativelor de politică publică

M.Of. 948

În vigoare
Versiune de la: 28 Septembrie 2022
Art. 4
(1)Decidenţii din cadrul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale pot solicita înregistrarea în RUTI printro cerere expres adresată Secretariatului General al Guvernului.
(2)Cererea poate fi formulată în format electronic la adresa de e-mail ruti@gov.ro sau în format letric.
(3)În cuprinsul cererii sunt menţionate datele de contact ale decidentului şi ale responsabilului de gestionare a contului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1.
(4)În termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prevăzute la alin. (1), ST RUTI va soluţiona cererea, respectiv va comunica către solicitant contul RUTI creat şi datele de conectare în platformă (utilizator şi parolă).