Art. 8. - Datele instrumentate la nivelul oricăror compartimente de resort din aparatul de specialitate al primarului şi care fac obiectul înscrierii în registrul agricol se comunică compartimentului de resort cu atribuţii în acest sens, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării lor, prin grija conducătorului compartimentului respectiv. Cu titlu de exemplu, fără a se limita la acestea, sunt compartimentele de resort din aparatul de specialitate ai primarului cu atribuţii în domeniul: - Norme Tehnice din 2015 de completare a registrului agricol pentru perioada 2015-2019

M.Of. 675

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 4 Septembrie 2015
Art. 8
(1)Înscrierea datelor în registrul agricol, în forma în care acesta este organizat, completarea, ţinerea la zi şi centralizarea datelor din registrul agricol respectiv se fac la nivelul fiecărei localităţi de către persoanele cărora le revine, prin dispoziţie a primarului respectiv, această atribuţie.
(2)Secretarul localităţii coordonează, verifică şi răspunde de modul de completare şi ţinere la zi a registrului agricol.
(3)Orice modificare a datelor înscrise în registrul agricol se face numai cu acordul scris ai secretarului localităţii.
(4)Semestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi.
(5)Ori de câte ori intervin modificări în registrul agricol referitoare la terenuri, la categoria de folosinţă a acestora, la clădiri, la mijloacele de transport sau la orice alte bunuri deţinute în proprietate ori în folosinţă, după caz, de natură să conducă la modificarea oricăror impozite şi taxe locale prevăzute de titlul IX din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, funcţionarii cu atribuţii privind completarea, ţinerea la zi şi centralizarea datelor din registrele agricole au obligaţia de a comunica aceste modificări funcţionarilor din compartimentele de resort din aparatul de specialitate al primarului, în termen de 3 zile lucrătoare de la data modificării.
(6)Datele instrumentate la nivelul oricăror compartimente de resort din aparatul de specialitate al primarului şi care fac obiectul înscrierii în registrul agricol se comunică compartimentului de resort cu atribuţii în acest sens, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării lor, prin grija conducătorului compartimentului respectiv. Cu titlu de exemplu, fără a se limita la acestea, sunt compartimentele de resort din aparatul de specialitate ai primarului cu atribuţii în domeniul:
a)administrării impozitelor şi taxelor locale;
b)amenajării teritoriului, urbanismului şi al autorizării executării lucrărilor de construcţii.