Art. 61. - În vederea obţinerii autorizaţiei prevăzute la art. 60 lit. a), solicitantul depune, personal sau prin mandatar cu procură specială, la structura de specialitate din cadrul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, respectiv din cadrul oricărui inspectorat judeţean de poliţie, o cerere însoţită de următoarele documente: - Norme Metodologice din 2018 de aplicare a Legii nr. 295/2004 privind regimul armelor şi al muniţiilor, republicată

M.Of. 83 bis

În vigoare
Versiune de la: 28 Februarie 2018
Art. 61
(1)În vederea obţinerii autorizaţiei prevăzute la art. 60 lit. a), solicitantul depune, personal sau prin mandatar cu procură specială, la structura de specialitate din cadrul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, respectiv din cadrul oricărui inspectorat judeţean de poliţie, o cerere însoţită de următoarele documente:
a)paşaportul european pentru arme de foc, în original şi în copie;
b)actul de identitate, în original şi în copie;
c)dovada îndeplinirii condiţiilor de păstrare şi securitate a armelor şi muniţiilor pe teritoriul României;
d)după caz, alte documente care justifică motivele pentru care se solicită eliberarea autorizaţiei.
(2)Documentele originale prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) se restituie pe loc, după confruntarea copiilor cu acestea.