Art. 16. - Dosarul de candidat conţine următoarele documente: - Norme Metodologice din 2017 de aplicare în Ministerul Apărării Naţionale a prevederilor Legii nr. 270/2015 privind Statutul rezerviştilor voluntari - Republicare

M.Of. 1224

În vigoare
Versiune de la: 5 Decembrie 2024
Art. 16
(1)Dosarul de candidat conţine următoarele documente:
a)cererea de înscriere;
b)actul de identitate, în copie;
c)fişa de examinare medicală - document tipizat;
d)certificatul de cazier judiciar, eliberat cu maximum 6 luni înainte de data depunerii;
e)acte de studii şi alte documente care atestă alte competenţe dobândite, în copie;
f)copia permisului de conducere - pentru candidaţii fără pregătire militară, dacă îndeplinirea atribuţiilor funcţiei pentru care candidează presupune conducerea tehnicii specifice;
g)copia livretului militar - numai pentru candidaţii rezervişti;
h)fişa Cumul de puncte, întocmită potrivit modelului prevăzut în Metodologia de repartizare pe funcţii a candidaţilor pentru categoria rezervişti voluntari, aprobată de către şeful Direcţiei personal şi mobilizare;
i)copii după certificatul de naştere şi/sau certificatul de căsătorie - numai pentru candidaţii al căror nume a fost schimbat în urma căsătoriei/divorţului.
(2)Dosarul de candidat se constituie de către centrul militar pe a cărui rază de responsabilitate domiciliază cel în cauză, în perioadele planificate în acest scop.
(3)Pentru un candidat, pe parcursul unui an calendaristic, se întocmeşte un singur dosar de candidat, pentru categoria de personal corespunzătoare funcţiilor pentru care a optat.
(4)Pentru candidaţii care se încadrează în prevederile art. 20 alin. (4) din Lege, dosarul de candidat cuprinde numai documentele prevăzute la alin. (1) lit. a), b), d)-i).