Secţiunea 12 - Dosarul achiziţiei - Norme Metodologice din 2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
M.Of. 423
În vigoare Versiune de la: 24 Mai 2024
SECŢIUNEA 12:Dosarul achiziţiei
Art. 148
Dosarul achiziţiei publice trebuie să cuprindă documentele întocmite/primite de autoritatea contractantă în cadrul procedurii de atribuire, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
a)strategia de contractare;
b)anunţul de intenţie şi dovada transmiterii acestuia spre publicare, dacă este cazul;
c)anunţul de participare şi dovada transmiterii acestuia spre publicare;
d)erata, dacă este cazul;
e)documentaţia de atribuire;
f)documentaţia de concurs, dacă este cazul;
g)decizia/dispoziţia/ordinul de numire a comisiei de evaluare şi, după caz, a experţilor cooptaţi;
h)declaraţiile de confidenţialitate şi imparţialitate;
i)procesul-verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor, dacă este cazul;
j)formularele de ofertă depuse în cadrul procedurii de atribuire;
k)DUAE şi documentele de calificare, atunci când acestea au fost solicitate;
l)solicitările de clarificări, precum şi clarificările transmise/primite de autoritatea contractantă;
m)raportul intermediar privind selecţia candidaţilor, dacă este cazul;
n)procesele-verbale de evaluare, negociere, dialog, după caz;
o)raportul procedurii de atribuire, precum şi anexele la acesta;
p)dovada comunicărilor privind rezultatul procedurii;
q)contractul de achiziţie publică/acordul-cadru, semnate, şi, după caz, actele adiţionale;
r)dacă este cazul, contractele atribuite în temeiul unui acord-cadru;
s)anunţul de atribuire şi dovada transmiterii acestuia spre publicare;
ş)dacă este cazul, contestaţiile formulate în cadrul procedurii de atribuire, însoţite de deciziile motivate pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
t)hotărâri ale instanţelor de judecată referitoare la procedura de atribuire;
ţ)documentul constatator care conţine informaţii referitoare la îndeplinirea obligaţiilor contractuale de către contractant;
u)dacă este cazul, decizia de anulare a procedurii de atribuire.
Art. 149
(1)În cazul în care autoritatea contractantă aplică procedurile de atribuire prevăzute de Lege prin utilizarea mijloacelor electronice de comunicare, utilizează un sistem dinamic sau o licitaţie electronică, autoritatea contractantă are obligaţia de a asigura arhivarea documentelor care fac parte din dosarul achiziţiei publice potrivit dispoziţiilor art. 148, în conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică, republicată.
(2)În cazul procedurilor desfăşurate integral prin mijloace electronice, trasabilitatea acţiunilor aferente atribuirii contractelor de achiziţie publică/acordurilor-cadru este asigurată implicit de SEAP.