Art. 12. - Art. 12: Conţinutul raportului de inspecţie - Norma din 2025 privind efectuarea inspecţiilor la auditorii financiari şi firmele de audit care desfăşoară activităţi de audit statutar, precum şi activităţi de asigurare a raportării anuale şi consolidate privind durabilitatea

M.Of. 188

În vigoare
Versiune de la: 4 Martie 2025
Art. 12: Conţinutul raportului de inspecţie
Raportul de inspecţie cuprinde cel puţin următoarele elemente:
a)capitolul I - o introducere care conţine temeiul juridic şi aspecte generale ale inspecţiei, scopul raportului de inspecţie, componenţa echipei de inspecţie, profilul firmei de audit sau al auditorului financiar, datele de identificare ale acesteia/acestuia, precum şi informaţiile relevante privind entitatea auditată;
b)capitolul II - obiectivele generale, specifice şi alte obiective urmărite de către echipa de inspecţie, în conformitate cu mandatul inspecţiei;
c)capitolul III - constatările şi concluziile echipei de inspecţie în baza deficienţelor identificate în inspecţia curentă, prezentate în anexa nr. 1 la raportul de inspecţie;
d)capitolul IV - constatările şi concluziile privind monitorizarea aspectelor urmărite în inspecţiile precedente, prezentate în anexa nr. 2 la raportul de inspecţie, dacă este cazul;
e)capitolul V - constatările şi concluziile privind evaluarea activităţii de asigurare a raportării privind durabilitatea, prezentate în anexa nr. 3 la raportul de inspecţie, dacă este cazul.