Art. 85. - Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de concurs sunt cele prevăzute la art. 28 alin. (1) lit. a), d) şi e), care se aplică în mod corespunzător şi pentru etapa de selecţie, precum şi următoarele: - Norma din 2023 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din prezentul cod, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale în condiţiile legii

M.Of. 1184

În vigoare
Versiune de la: 28 Decembrie 2023
Art. 85
(1)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de concurs sunt cele prevăzute la art. 28 alin. (1) lit. a), d) şi e), care se aplică în mod corespunzător şi pentru etapa de selecţie, precum şi următoarele:
a)verifică identitatea candidaţilor prezenţi la probele etapei de selecţie;
b)la solicitarea membrilor comisiei de concurs, iau legătura cu candidaţii, în vederea completării dosarului de concurs constituit cu alte documente relevante;
c)asigură comunicarea către candidaţi a rezultatelor fiecărei probe a etapei de selecţie, precum şi a rezultatului final al etapei de selecţie.
(2)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de soluţionare a contestaţiilor sunt cele prevăzute la art. 28 alin. (2) lit. a), c) şi d), care se aplică în mod corespunzător şi pentru etapa de selecţie. Secretarii redactează şi semnează, după caz, alături de comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia.