Art. 31. - Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de organizare şi desfăşurare a concursului sunt următoarele: - Norma din 2023 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din prezentul cod, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale în condiţiile legii

M.Of. 1184

În vigoare
Versiune de la: 28 Decembrie 2023
Art. 31
(1)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de organizare şi desfăşurare a concursului sunt următoarele:
a)verifică identitatea candidaţilor prezenţi la proba testării preliminare şi le transmite spre asumare prin semnătură olografă formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. a), precum şi un cod unic de test;
b)redactează şi semnează, după caz, documentaţia specifică concursului, care intră în atribuţiile acestora;
c)asigură publicarea rezultatelor probei, respectiv probelor;
d)îndeplinesc orice alte sarcini specifice necesare desfăşurării etapei de recrutare, stabilite de comisia de organizare şi desfăşurare a concursului.
(2)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de soluţionare a contestaţiilor sunt următoarele:
a)notifică membrii comisiilor de soluţionare a contestaţiilor în cazul depunerii de către candidaţi a unor contestaţii;
b)redactează şi semnează, după caz, alături de comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;
c)asigură publicarea rezultatelor contestaţiilor depuse;
d)îndeplinesc orice alte sarcini specifice necesare desfăşurării probei testării preliminare şi testării avansate desfăşurate în centrele de testare, stabilite de comisia de soluţionare a contestaţiilor.