Art. 28. - Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de verificare a eligibilităţii sunt următoarele: - Norma din 2023 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din prezentul cod, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale în condiţiile legii

M.Of. 1184

În vigoare
Versiune de la: 28 Decembrie 2023
Art. 28
(1)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de verificare a eligibilităţii sunt următoarele:
a)notifică membrii comisiilor de verificare a eligibilităţii cu privire la începerea probei de verificare a eligibilităţii candidaţilor;
b)redactează şi semnează, după caz, documentaţia specifică concursului, care intră în atribuţiile acestora;
c)asigură publicarea rezultatelor verificării eligibilităţii;
d)îndeplinesc orice alte sarcini specifice necesare desfăşurării etapei de verificare a eligibilităţii, stabilite de comisia de verificare a eligibilităţii.
(2)Principalele atribuţii ale secretarilor comisiilor de soluţionare a contestaţiilor privind verificarea eligibilităţii sunt următoarele:
a)notifică membrii comisiilor de soluţionare a contestaţiilor privind verificarea eligibilităţii, în cazul depunerii de către candidaţi a unor contestaţii;
b)redactează şi semnează, după caz, alături de comisia de soluţionare a contestaţiilor privind verificarea eligibilităţii, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;
c)asigură publicarea rezultatelor contestaţiilor depuse;
d)îndeplinesc orice alte sarcini specifice necesare desfăşurării etapei de verificare a eligibilităţii, stabilite de comisia de soluţionare a contestaţiilor privind verificarea eligibilităţii.