Art. 9. - Norma din 2021 internă privind utilizarea fondului locativ aflat în administrarea unităţilor teritoriale subordonate Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale

M.Of. 1063

În vigoare
Versiune de la: 5 Noiembrie 2021
Art. 9
(1)Repartizarea locuinţelor se face în baza unei cereri scrise din partea solicitantului adresate directorului executiv al unităţii teritoriale care are în administrare locuinţele.
(2)Repartizarea locuinţelor se realizează de comisia de repartizare a locuinţelor, care este numită, la începutul fiecărui an, prin decizie a directorului executiv al unităţii teritoriale care are în administrare locuinţele şi este formată din cel puţin doi membri, un preşedinte şi un secretar.
(3)În cazuri temeinic justificate, comisia de repartizare a locuinţelor poate propune spre aprobare directorului executiv al unităţii teritoriale care administrează locuinţele repartizarea nominală a unor locuinţe de intervenţie personalului din unitate care nu îndeplineşte funcţii sau atribuţii de serviciu ce necesită prezenţa lui permanentă sau în caz de urgenţă la unitate, dar numai în cazul în care la nivelul unităţii teritoriale nu sunt înregistrate cereri de la personalul care îndeplineşte condiţiile privind repartizarea locuinţelor de intervenţie.
(4)În cazul în care la nivelul unităţii teritoriale care administrează locuinţele nu sunt cereri de repartizare de la personalul propriu sau al altor unităţi teritoriale pentru toate locuinţele disponibile, se pot atribui locuinţele de serviciu personalului încadrat în celelalte instituţii de apărare, ordine publică şi securitate naţională, precum şi pensionarilor ANRSPS sau soţului/soţiei supravieţuitor/supravieţuitoare al/a titularului contractului de închiriere decedat, dacă aceştia justifică necesitatea şi se încadrează în condiţiile prevăzute la art. 23 şi 27.
(5)Cazurile prevăzute la alin. (3) şi (4) se analizează de comisia constituită potrivit alin. (2), concluziile analizei fiind înscrise într-un raport care se prezintă spre aprobare directorului executiv al unităţii teritoriale care are în administrare locuinţele.
(6)Modul de repartizare nominală a locuinţelor de serviciu sau de intervenţie se consemnează în raportul şedinţei de analiză al comisiei de repartizare a locuinţelor.
(7)Hotărârile comisiei de repartizare înscrise în raportul şedinţei de analiză pot fi contestate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.