Art. 24. - Norma din 2021 de aplicare în Ministerul Afacerilor Interne a Legii nr. 168/2020 pentru recunoaşterea meritelor personalului participant la acţiuni militare, misiuni şi operaţii pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român şi acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia şi urmaşilor celui decedat

M.Of. 331

În vigoare
Versiune de la: 22 Iulie 2024
Art. 24
(1)Cererea, împreună cu un raport al şefului unităţii responsabile în care sunt prezentate concluzii cu privire la condiţiile în care s-a produs evenimentul, se transmite, cu celeritate, prin inspectoratele generale/similare, la DGMRU, în vederea prezentării comisiei prevăzute la art. 7 alin. (5) din Legea nr. 168/2020.
(2)Comisia se întruneşte în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea documentelor transmise în condiţiile alin. (1) şi, după desfăşurarea analizei, întocmeşte un proces-verbal cuprinzând concluziile cu privire la condiţiile în care s-a produs evenimentul şi stabileşte dacă acesta a avut loc pe timpul şi din cauza desfăşurării unor acţiuni militare, misiuni sau operaţii şi se încadrează în prevederile art. 2 lit. b) din Legea nr. 168/2020.
(3)Concluziile comisiei, împreună cu cererea, se înaintează unităţii MAI responsabile pentru continuarea procedurii privind menţinerea, rechemarea ori reîncadrarea în activitate sau, după caz, pentru clasarea cererii.