Art. 23. - Cererea privind menţinerea în activitate trebuie însoţită de următoarele documente, în fotocopie: - Norma din 2021 de aplicare în Ministerul Afacerilor Interne a Legii nr. 168/2020 pentru recunoaşterea meritelor personalului participant la acţiuni militare, misiuni şi operaţii pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român şi acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia şi urmaşilor celui decedat

M.Of. 331

În vigoare
Versiune de la: 22 Iulie 2024
Art. 23
(1)Cererea privind menţinerea în activitate trebuie însoţită de următoarele documente, în fotocopie:
a)actul de identitate;
b)decizia medicală emisă de comisia de expertiză medico-militară sau decizia medicală de încadrare în grad de invaliditate emisă de medicul de expertiză a capacităţii de muncă, după caz;

c)după caz, formularul pentru înregistrarea accidentelor de muncă, denumit în continuare FIAM, procesul-verbal de cercetare a evenimentului sau, după caz, documentele pentru investigarea unui accident de muncă emise de organizaţia internaţională care gestionează acţiunea militară, misiunea sau operaţia;
d)după caz, copia fişei de boală profesională BP2, emisă de structurile abilitate, conform legislaţiei securităţii şi sănătăţii în muncă.
(2)Cererea privind rechemarea ori reîncadrarea în activitate trebuie însoţită de următoarele documente, în fotocopie:
a)actul de identitate;
b)cea mai recentă decizie medicală sau cel mai recent certificat-decizie medicală, emisă/emis de comisia de expertiză medico-militară, ori cea mai recentă decizie medicală de încadrare în grad de invaliditate, emisă de medicul de expertiză a capacităţii de muncă, după caz;

c)FIAM, procesul-verbal de cercetare a evenimentului sau, după caz, documentele pentru investigarea unui accident de muncă emise de organizaţia internaţională care gestionează acţiunea militară, misiunea sau operaţia;
d)după caz, copia fişei de boală profesională BP2, emisă de structurile abilitate, conform legislaţiei securităţii şi sănătăţii în muncă;
e)decizia de pensionare.