Secţiunea 2 - Procedura de încheiere a contractelor de concesiune prin procedura de atribuire directă - Norma din 2020 de aplicare a dispoziţiilor art. 4 alin. (1) lit. c^1) din Legea nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului

M.Of. 889

În vigoare
Versiune de la: 29 Septembrie 2020
SECŢIUNEA 2:Procedura de încheiere a contractelor de concesiune prin procedura de atribuire directă
Art. 8
În vederea încheierii contractului de concesiune prin atribuire directă a terenurilor cu destinaţie agricolă, solicitanţii depun următoarele documente, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii răspunsului privind îndeplinirea de principiu a condiţiilor de eligibilitate:
a)cererea, care conţine numele, prenumele, data naşterii, studiile, domiciliul, comuna şi judeţul pe raza căruia se află terenul solicitat, precum şi suprafaţa solicitată;
b)fotocopie de pe cartea de identitate;
c)fotocopie de pe răspunsul privind îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate;
d)certificat de atestare fiscală din care să rezulte îndeplinirea obligaţiilor fiscale de plată către bugetul de stat;
e)fişa de fond funciar întocmită de reprezentanţa teritorială a ADS, conţinând suprafeţele de teren, identificate prin tarla/parcelă, categoria de folosinţă şi teritoriul administrativ;
f)documentul emis de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor privind înscrierea în Registrul naţional al exploataţiilor cu precizarea efectivelor de animale, pentru terenurile din categoria de folosinţă pajişti, după caz;
g)adeverinţa care să ateste înscrierea în registrul agricol în calitate de crescător de animale, cu precizarea efectivului deţinut pentru terenurile din categoria de folosinţă pajişti, după caz;
h)un angajament scris prin care se obligă să înfiinţeze o fermă în termen de un an de la data încheierii contractului de concesiune;
i)un angajament scris prin care se obligă să se constituie într-o formă de organizare potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 182/2016, în termen de un an de la data semnării contractului.
Art. 9
(1)După constatarea existenţei tuturor documentelor prevăzute la art. 8, comisia prevăzută la art. 5 alin. (1) le validează şi întocmeşte nota de informare şi decizie, în care se menţionează elementele de conţinut ale contractului de concesiune: suprafaţa, identificată prin tarla/parcelă, durata contractului, redevenţa, investiţii, cuantumul redevenţei ce se va achita în avans, conform prevederilor legale. Nota de informare şi decizie se supune spre analiză şi aprobare Comitetului de privatizare, concesionare şi arendare.
(2)În termen de 15 zile lucrătoare de la data aprobării notei de informare şi decizie de către Comitetul de privatizare, concesionare şi arendare, se încheie contractul de concesiune.