Art. 146. - La terminarea programului de lucru, titularii predau personalului din serviciul de zi pe unitate sau comandantului subunităţii de pază, în cutii/tuburi sigilate cu sigiliul personal, pe bază de semnătură în Condica de predare - primire a cheilor de la încăperile şi containerele de securitate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11 la Standardele naţionale, următoarele elemente: - Norma din 2013 privind protecţia informaţiilor clasificate în Ministerul Apărării Naţionale

M.Of. 115 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 28 Februarie 2013
Art. 146
(1)La terminarea programului de lucru, titularii predau personalului din serviciul de zi pe unitate sau comandantului subunităţii de pază, în cutii/tuburi sigilate cu sigiliul personal, pe bază de semnătură în Condica de predare - primire a cheilor de la încăperile şi containerele de securitate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11 la Standardele naţionale, următoarele elemente:
a)cartelele de acces, dacă sistemul de control acces nu este integrat într-un sistem de securitate, sau cartelele de acces nu sunt utilizate şi la accesul în unitate, precum şi cheile de serviciu de la incintele în care sunt păstrate informaţii clasificate;
b)cheia şi/sau combinaţia cifrului containerului de serviciu în care sunt păstrate celelalte elemente de deschidere a containerelor cu informaţii clasificate, aflate într-o incintă/încăpere.
(2)Utilizarea elementelor prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) de către alte persoane decât cele care le deţin se face numai în situaţii de urgenţă, precizate în atribuţiile personalului prevăzut la alin. (1).
(3)În cazul încăperilor în care se află mai multe containere de securitate, în afara celui de serviciu, cheile şi/sau combinaţiile cifrurilor celorlalte containere se introduc, la sfârşitul programului de lucru, în cutii/tuburi sigilate de titulari cu sigiliul personal, care se păstrează în containerul de serviciu.
(4)În situaţia în care unitatea militară are implementat un sistem electronic de management al cheilor, prevăzut cu casete de valori, evidenţa ridicării/depunerii cheilor în casete se ţine electronic, de către sistemul de acces, iar fişierele de audit se păstrează 3 ani.