Capitolul ii - Organizarea concursului - Norma din 2010 privind Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la spitalele publice din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
M.Of. 658
Ieşit din vigoare Versiune de la: 23 Septembrie 2010
CAPITOLUL II:Organizarea concursului
Art. 6
(1)Comisia de concurs este formată din preşedinte, 2 membri şi un secretar, numiţi conform prevederilor art. 2.
(2)Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din 3 membri, numiţi conform prevederilor art. 2.
(3)Nu pot face parte din comisia de concurs şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor persoanele care au rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
Art. 7
(1)Spitalul care organizează concursul, prin consiliul de administraţie, pune la dispoziţia comisiei de concurs mijloacele birotice necesare desfăşurării concursului şi ia măsurile necesare asigurării securităţii informaţiilor pe toată perioada acestuia.
(2)Preşedintele comisiei de concurs răspunde pentru asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie.
(3)Preşedintele comisiei de concurs stabileşte atribuţiile fiecărui membru al comisiei.
Art. 8
Comisia de concurs are următoarele atribuţii:
a)stabilirea temelor pentru proiectul de management şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi publicarea şi afişarea acestora cu respectarea prevederilor art. 5 alin. (3);
b)elaborarea întrebărilor pentru testul-grilă de verificare a cunoştinţelor;
c)studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
d)întocmirea listei candidaţilor admişi la concurs;
e)instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile desfăşurării concursului;
f)organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;
g)elaborarea documentelor necesare pentru derularea operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;
h)evaluarea candidaţilor;
i)înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi predarea acestora, pe bază de proces-verbal, comisiei desemnate pentru soluţionare;
j)stabilirea clasificării candidaţilor;
k)comunicarea rezultatelor intermediare şi finale ale concursului potrivit prezentelor norme;
l)punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor a tuturor documentelor necesare analizării şi soluţionării acestora.
Art. 9
(1)Comisia de soluţionare a contestaţiilor rezolvă contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al concursului.
(2)Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la sediul spitalului public.