Art. 11. - Norma din 2010 privind Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la spitalele publice din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii

M.Of. 658

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Septembrie 2010
Art. 11
Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:
a)cererea de înscriere;
b)copia actului de identitate;
c)copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;
d)copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar, prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b), ori copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic, juridic ori administrativ;
e)documente care să ateste calitatea de cadru didactic sau copie legalizată a certificatului de medic primar, în cazul concursului organizat pentru ocuparea postului de manager din cadrul spitalelor clinice în care se desfăşoară şi activitate de învăţământ şi cercetare ştiinţifică medicală;
f)curriculum vitae;
g)copii ale diplomelor de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;
h)adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată "în conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii;
i)cazierul judiciar;
j)adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
k)declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
l)copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.), prin care şi-a schimbat numele, după caz;
m)proiectul de management realizat de candidat.