Art. 11. - să transmită studiul de fezabilitate pentru următorii 3 ani, care va cuprinde următoarele: - Norma 6/2013 privind Poolul de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale
M.Of. 521
Ieşit din vigoare Versiune de la: 20 August 2013
Art. 11
În termen de 3 luni de la data obţinerii autorizaţiei de funcţionare, PAID are obligaţia:
1.să transmită studiul de fezabilitate pentru următorii 3 ani, care va cuprinde următoarele:
a)estimarea marjei de solvabilitate minime;
b)elementele fondului minim de siguranţă, în conformitate cu prevederile art. 16 alin. (6) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale normelor emise în aplicarea acesteia;
c)estimarea cheltuielilor generale de administraţie şi a cheltuielilor cu comisioanele, precum şi sursele de finanţare ale acestora;
d)estimarea cheltuielilor aferente membrilor consiliului de administraţie, persoanelor din conducerea executivă şi persoanelor care ocupă funcţiile de conducere menţionate la art. 23 din Normele privind autorizarea şi funcţionarea asigurătorilor, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 16/2012, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia conducătorului activităţii de asigurări de viaţă şi a medicului. Estimarea se va defalca pe fiecare categorie în parte;
e)proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli, proiectul contului de profit şi pierdere, proiectul contului tehnic al asigurării generale, proiectul contului netehnic;
f)estimarea primelor subscrise şi a daunelor ce vor fi plătite;
g)resursele financiare pentru acoperirea cheltuielilor;
2.să transmită copia contractului/contractelor de reasigurare, lista cuprinzând reasigurătorii, cu menţionarea cotei de participare a fiecăruia, dovada plăţii ratelor primelor de reasigurare, precum şi alte documente sau informaţii solicitate de Autoritatea de Supraveghere Financiară;
3.să încadreze persoane care îndeplinesc condiţiile de pregătire şi de competenţă profesională şi să prezinte documentaţia în vederea aprobării, pentru funcţiile menţionate la art. 23 din Normele privind autorizarea şi funcţionarea asigurătorilor, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 16/2012, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia conducătorului activităţii de asigurări de viaţă şi a medicului, cu respectarea şi în conformitate cu prevederile normelor mai sus menţionate;
4.să permită accesul societăţilor de asigurare cu care încheie protocoale la platforma informatică de emitere a poliţelor de asigurare obligatorie împotriva dezastrelor naturale - PAD şi a certificatelor de asigurare.