Nou Art. 11. - Metodologie din 2025 de ocupare a posturilor prin integrare clinică
M.Of. 1165
În vigoare Versiune de la: 16 Decembrie 2025
Art. 11
(1)Situaţiile prevăzute la art. 9 şi 10 se sesizează în scris de persoana în cauză, de conducătorul unităţii sau instituţia organizatoare a concursului sau examenului, de oricare dintre candidaţi ori de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării concursului sau examenului.
(2)Membrii comisiei de concurs sau examen ori ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat despre orice conflict de interese care a intervenit sau ar putea interveni. În aceste cazuri, membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să se abţină de la participarea ori luarea vreunei decizii cu privire la concursul sau examenul în cadrul căruia a intervenit conflictul de interese.
(3)În cazul constatării existenţei unei situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese, actul administrativ de numire a comisiei de concurs sau examen, respectiv de soluţionare a contestaţiilor se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data constatării, prin înlocuirea persoanei aflate în respectiva situaţie.
(4)În cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese se constată ulterior desfăşurării probei concursului sau examenului, rezultatul probei se recalculează prin eliminarea evaluării membrului aflat în situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese, sub rezerva asigurării validităţii evaluării a cel puţin doi dintre membrii comisiei de concurs sau examen.
(5)În situaţia în care nu este asigurată validitatea evaluării a cel puţin doi dintre membrii comisiei de concurs sau examen, procedura de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului se reia.