Art. 10. - Art. 10: Website-urile comercianţilor - Metodologie din 2024 de stabilire a sistemului de cooperare la nivel naţional şi european între entităţile de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL) şi autorităţile naţionale şi europene însărcinate cu punerea în aplicare a legislaţiei privind protecţia consumatorilor

M.Of. 106

În vigoare
Versiune de la: 6 Februarie 2024
Art. 10: Website-urile comercianţilor
Comercianţii care se angajează să respecte procedurile derulate de una sau mai multe entităţi SAL vor informa consumatorii cu privire la entitatea/entităţile SAL de care aparţin, vor comunica adresa site-ului de internet al acestora atât pe site-ul lor de internet, cât şi în contractele încheiate cu consumatorii sau în orice mod care să asigure informarea clară, inteligibilă şi uşor accesibilă a consumatorilor, inclusiv prin afişarea la vedere în magazine, show-roomuri, punctele de contact cu consumatorii, prin e-mail sau SMS. Atunci când o reclamaţie trimisă de un consumator nu s-a soluţionat direct între consumator şi comerciant, comerciantul are obligaţia să comunice, în cadrul răspunsului său, trimis în scris, pe un suport durabil, despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL cu datele de contact ale acesteia.