Art. 32. - În vederea formării unor reţele de sprijin comunitar pentru serviciile de educaţie timpurie complementare, conducerea şi personalul unităţilor de învăţământ pot orienta intervenţia către: - Metodologie din 2024 de organizare şi funcţionare a serviciilor de educaţie timpurie complementare

M.Of. 1249

În vigoare
Versiune de la: 11 Decembrie 2024
Art. 32
(1)În vederea formării unor reţele de sprijin comunitar pentru serviciile de educaţie timpurie complementare, conducerea şi personalul unităţilor de învăţământ pot orienta intervenţia către:
a)îndrumarea şi consilierea părinţilor;
b)organizarea unor cursuri de educaţie parentală sau a altor cursuri solicitate de părinţii sau reprezentanţii legali ai copiilor;
c)elaborarea unor materiale-suport, ca de exemplu broşuri, cărţi, studii, postere, pliante şi altele asemenea, pentru informarea părinţilor/reprezentanţilor legali şi a altor membri ai comunităţii asupra dezvoltării copilului şi a cerinţelor educaţionale ale acestuia;
d)consilierea părinţilor/reprezentanţilor legali în vederea identificării de soluţii la problemele identificate în cazul copiilor cu cerinţe educaţionale speciale.
(2)Serviciile prevăzute la alin. (1) pot fi oferite independent de către serviciile de educaţie timpurie complementare, în cazul în care au centre de resurse pentru părinţi, centre de resurse pentru educaţie şi dezvoltare, centre de resurse şi perfecţionare şi/sau centre de documentare şi informare, ori în parteneriat cu entităţile prevăzute la art. 31 alin. (2).