Art. 2. - Comisia de reatestare a competenţei profesionale de la nivelul filialei OAMGMAMR va fi formată din: - Metodologie din 2023 de reatestare a competenţei profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi a asistenţilor medicali

M.Of. 1161

În vigoare
Versiune de la: 7 August 2025
Art. 2
(1)Reatestarea competenţei profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali în vederea exercitării profesiei se face la cererea solicitantului, de către comisia filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR) prevăzută la alin. (2).
(2)Comisia de reatestare a competenţei profesionale de la nivelul filialei OAMGMAMR va fi formată din:
a)preşedinte: un membru al consiliului judeţean/municipiului Bucureşti;
b)minimum 2 membri, asigurându-se obligatoriu minimum 1 pentru fiecare specialitate în care candidaţii susţin examenul de reatestare a competenţelor profesionale;
c)secretarul comisiei.
(3)Componenţa nominală a comisiei va fi aprobată de preşedintele filialei.
(4)Pentru înscrierea la procedura de reatestare, candidatul va depune o cerere (anexa nr. 11) la care se vor anexa următoarele documente:
a)copie carte de identitate (CI);
b)dovada calităţii de membru OAMGMAMR;
c)certificat de sănătate fizică şi psihică sau adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior de către medicul de familie al solicitantului, şi avizul psihologic, eliberat pe baza unei evaluări psihologice realizate în cadrul unei unităţi specializate acreditate;

d)cazier judiciar;
e)documente care să ateste experienţa profesională dobândită anterior în exercitarea profesiei;

f)dovada achitării taxei pentru reatestarea competenţei profesionale.