Capitolul viii - Arhivarea documentelor şcolare - Metodologie din 2014 de organizare şi desfăşurare a cursurilor de pregătire teoretică şi practică a persoanelor în vederea obţinerii permisului de conducere

M.Of. 107 bis

În vigoare
Versiune de la: 8 Februarie 2017
CAPITOLUL VIII:Arhivarea documentelor şcolare
Art. 35
(1)Documentele aferente pregătirii teoretice şi practice aflate în evidenţele şcolilor de conducători auto, se vor păstra pentru o perioadă de 3 ani la sediile acestora.
(2)Documentele arhivate vor fi structurate pe grupe şi serii de cursanţi în cadrul şcolilor de conducători auto.
Art. 36
(1)Dosarul arhivat la sediul şcolilor de conducători auto aferent fiecărei grupe de cursanţi va conţine următoarele documente completate:
a)tabelul nominal;
b)orarul şi catalogul;
c)contractele de şcolarizare la care se ataşează o copie a documentului de plată;
d)documentele solicitate cursanţilor pentru înscrierea la şcoala de conducători auto, în copie;
e)caietul cursantului;
f)copii ale documentelor personale pe baza cărora s-au acordat scutiri parţiale de la program;
g)fişa/fişele de testare ale fiecărui cursant;
h)fişa de şcolarizare a fiecărui cursant, în copie;
(2)Foile zilnice de parcurs ale instructorilor auto, angajaţi ai şcolii de conducători auto, vor fi arhivate în ordine cronologică, pe fiecare instructor auto în parte, pentru o perioadă de 3 ani.