Art. 61. - După efectuarea menţiunii de deces în exemplarul I al registrului de naştere, ofiţerul de stare civilă este obligat să trimită comunicarea de menţiune la: - Metodologie din 2011 cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă

M.Of. 151

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 16 Decembrie 2019
Art. 61
(1)Ofiţerul de stare civilă care înregistrează un act de deces este obligat să comunice acest fapt S.P.C.L.E.P. sau, după caz, primăriei unde se păstrează actul de naştere - exemplarul I al celui decedat.
(2)După efectuarea menţiunii de deces în exemplarul I al registrului de naştere, ofiţerul de stare civilă este obligat să trimită comunicarea de menţiune la:
a)structura de stare civilă din cadrul S.P.C.J.E.P., respectiv D.G.E.P.M.B., pentru operarea în registrul de naştere - exemplarul II;

b)S.P.C.L.E.P. sau, după caz, primăria unde s-a încheiat căsătoria.
(3)S.P.C.L.E.P. sau, după caz, primăria care are în păstrare actul de căsătorie trimite comunicarea de menţiune la S.P.C.L.E.P. sau, după caz, la primăria care are în păstrare actul de naştere al soţului supravieţuitor, pentru înscrierea menţiunilor corespunzătoare pe marginea acestuia.