Secţiunea 20 - Conţinutul documentaţiilor care se întocmesc în vederea recuperării garanţiilor depuse în fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie forestieră - Metodologie din 2009 de stabilire a echivalenţei valorice a terenurilor şi de calcul al obligaţiilor băneşti pentru scoaterea definitivă sau ocuparea temporară a terenurilor din fondul forestier naţional

M.Of. 100

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 12 Martie 2009
SECŢIUNEA C:Conţinutul documentaţiilor care se întocmesc în vederea recuperării garanţiilor depuse în fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie forestieră
Art. 21
Documentaţiile necesare recuperării garanţiilor depuse în fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie forestieră conţin:
1.solicitarea de restituire a garanţiei, formulată de beneficiarul ocupării temporare, cu precizarea numărului de cont şi a băncii unde se doreşte restituirea sumei;
2.copia aprobării de ocupare temporară;
3.copia documentului cu care a fost achitată garanţia;
4.procesul-verbal de reprimire în circuitul silvic a terenului forestier verificat şi vizat de subunităţile teritoriale silvice ale autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;
5.avizul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare pentru restituirea garanţiei şi a dobânzilor aferente.