Art. 9. - După verificarea documentelor din dosare şi a condiţiilor de participare pentru fiecare candidat, autorităţile de sănătate publică alcătuiesc o singură listă cu candidaţii, în ordinea alfabetică a numelor, care cuprinde următoarele rubrici: - Metodologie din 2008 privind selecţia şi pregătirea prin rezidenţiat cu timp parţial în specialitatea medicină de familie

M.Of. 366

În vigoare
Versiune de la: 20 Februarie 2009
Art. 9
(1)După verificarea documentelor din dosare şi a condiţiilor de participare pentru fiecare candidat, autorităţile de sănătate publică alcătuiesc o singură listă cu candidaţii, în ordinea alfabetică a numelor, care cuprinde următoarele rubrici:

Nr. crt.

ASP

Numele, iniţiala tatălui, prenume

Promoţia (absolvent)

UMF absolvită

Locul actual de muncă

Numărul chitanţei de plată a taxei de selecţie

Observaţii privind starea de sănătate

     

Funcţia

Unitatea

  
NOTĂ:
ASP - autoritatea de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti (se foloseşte indicativul auto; de exemplu:
BZ pentru ASP Buzău, B pentru ASPM Bucureşti);
UMF- Universitatea de Medicină şi Farmacie
locul actual de muncă: pentru cei neîncadraţi se trece "FP" în rubrica "unitatea", iar rubrica "funcţia" se lasă necompletată;
observaţii privind starea de sănătate: se completează numai cu "Apt" sau "Inapt".
(2)Întreaga responsabilitate a corectitudinii datelor înscrise în tabele aparţine autorităţilor de sănătate publică.
(3)Listele sunt redactate, conform structurii cuprinse la alin. (1), într-un fişier Excel şi sunt transmise la Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (str. Bodeşti nr. 1, sectorul 2) prin e-mail la adresa rezidentiat@perfmed.ro, în termen de două zile de la terminarea înscrierilor, iar originalele sunt trimise prin Prioripost la adresa de mai sus, însoţite de dischetă.