Art. 8. - Metodologie din 2008 privind selecţia şi pregătirea prin rezidenţiat cu timp parţial în specialitatea medicină de familie

M.Of. 366

În vigoare
Versiune de la: 20 Februarie 2009
Art. 8
Dosarul de înscriere cuprinde:
a)cererea de înscriere la selecţie, cu numele de familie, iniţiala tatălui şi toate prenumele înscrise în buletinul/cartea de identitate;
b)fotocopia buletinului/cărţii de identitate sau a paşaportului (paginile din care reies numele şi prenumele candidatului, CNP, precum şi data naşterii);
c)copia legalizată a diplomei de licenţă de medic;
d)adeverinţa din care să reiasă locul actual de muncă sau declaraţie pe propria răspundere, în cazul în care nu sunt angajaţi;
e)certificatul medical privind starea de sănătate, eliberat de unitatea sanitară desemnată de autoritatea de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti, în care se precizează că este apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea activităţii medicale;
f)copie legalizată a actelor doveditoare (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele;
g)chitanţa de plată a taxei de selecţie, stabilită de Ministerul Sănătăţii Publice; taxa se plăteşte în contul Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti şi acoperă cheltuielile de personal şi materiale pentru desfăşurarea selecţiei.