Art. 48. - Metodologie din 2008 de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2009-2010

M.Of. 676

În vigoare
Versiune de la: 15 Mai 2009
Art. 48
(1)După încheierea verificării fişelor listate din calculator şi corectarea eventualelor erori, comisia din centrul zonal de înscriere transmite pe suport electronic baza de date comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti, până pe data de 29 iunie 2009.
(2)Preşedintele comisiei din centrul zonal de înscriere, însoţit de vicepreşedinte sau de un alt delegat, duce fişele de opţiuni originale la centrul de admitere judeţean/al municipiului Bucureşti şi le predă cu proces-verbal de predare-primire preşedintelui comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti. Predarea fişelor originale se face până pe data de 29 iunie 2009.
(3)Preşedintele comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti răspunde în mod direct de păstrarea în siguranţă a fişelor originale. Acestea se păstrează în centrul judeţean de admitere timp de 2 ani de la încheierea admiterii.