Art. 19. - Comisia de admitere din unităţile de învăţământ liceal şi profesional este alcătuită din: - Metodologie din 2008 de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2009-2010

M.Of. 676

În vigoare
Versiune de la: 15 Mai 2009
Art. 19
(1)Comisia de admitere din unităţile de învăţământ liceal şi profesional este alcătuită din:
a)preşedinte - directorul sau directorul adjunct al unităţii de învăţământ liceal sau profesional;
b)secretar - secretarul unităţii de învăţământ;
c)membri - cadrele didactice care evaluează probele de aptitudini sau probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă, după caz.
(2)Comisiile de admitere din unităţile de învăţământ liceal şi profesional au următoarele atribuţii:
a)organizează şi răspund de modul de desfăşurare a probelor de aptitudini, a probelor de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă, acolo unde este cazul;
b)verifică documentele prezentate de candidaţi şi calculul corect al mediei de admitere;
c)sesizează inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti orice eroare constatată în completarea documentelor şcolare pentru înscriere şi corectează, acolo unde este posibil, aceste erori; corectarea mediei de admitere calculate greşit se face de către preşedintele comisiei de admitere, care semnează şi aplică ştampila unităţii;
d)asigură prezenţa permanentă, pe perioada înscrierii, a unor membri ai comisiei de admitere care să ofere informaţii şi consiliere persoanelor care se prezintă pentru înscriere;
e)afişează la sediul unităţii şcolare listele finale cu elevii admişi, validate de inspectoratul şcolar;
f)realizează înscrierea elevilor declaraţi admişi în urma repartizării computerizate, în perioada prevăzută de prezenta metodologie;
g)organizează, după încheierea admiterii computerizate, desfăşurarea testării pentru completarea claselor cu predare intensivă a unei limbi străine, dacă este cazul.