Art. 17. - Comisia din centrul zonal de înscriere este alcătuită din: - Metodologie din 2008 de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2009-2010
M.Of. 676
În vigoare Versiune de la: 15 Mai 2009
Art. 17
(1)Comisia din centrul zonal de înscriere este alcătuită din:
a)preşedinte - inspector şcolar, director sau cadru didactic cu capacitate organizatorică recunoscută;
b)membri - directori, profesori, operatori PC, secretari, având competenţe de nivel avansat în operarea pe calculator.
(2)Comisia de admitere judeţeană poate decide numirea unor vicepreşedinţi (directori, directori adjuncţi, profesori cu capacitate organizatorică recunoscută) şi/sau secretari (profesori, operatori PC, secretari cu competenţe de operare pe calculator) în comisiile din centrele zonale de înscriere, în cazul în care numărul mare al absolvenţilor arondaţi centrului respectiv o impune.
(3)Comisiile din centrele zonale de înscriere au următoarele atribuţii:
a)primesc fişele de înscriere de la şcoli, pe bază de proces-verbal;
b)introduc datele de pe fişe în baza de date computerizată;
c)listează fişele din calculator şi le înmânează, semnate de preşedintele centrului zonal de înscriere, directorului şcolii, cu proces-verbal de predare-primire;
d)păstrează fişele de înscriere originale, în deplină siguranţă, în plicuri care se sigilează şi se semnează de directorul şcolii sau de către delegatul acestuia şi de preşedintele centrului de înscriere;
e)corectează eventualele greşeli în baza de date computerizată semnalate de comisiile din unităţile de învăţământ gimnazial şi înmânează directorilor unităţilor de învăţământ arondate centrului fişele corectate;
f)transmit comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti baza de date, pe suport electronic, la data prevăzută de calendarul admiterii;
g)predau preşedintelui comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti, cu proces-verbal de predare-primire, fişele de opţiuni originale.