Art. 14. - Metodologie din 2006 de atestare a competenţei tehnice a persoanelor juridice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică, lucrări de exploatare a petrolului şi a resurselor minerale şi de expertizare, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică şi de expertizare

M.Of. 551

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 13 Mai 2021
Art. 14
Atribuţiile secretariatului comisiei de atestare. Secretariatul comisiei de atestare are următoarele atribuţii:
- primeşte şi înregistrează cererile-tip de atestare, însoţite de documentele necesare şi examinează documentaţiile prezentate de persoanele fizice şi juridice în vederea atestării;
- întocmeşte graficul de şedinţe şi îl supune spre aprobare preşedintelui comisiei de atestare;
- convoacă membrii comisiei de atestare la şedinţe;
- comunică, după caz, persoanelor fizice şi juridice data prezentării pentru interviu. Persoana juridică va fi reprezentată la interviu prin reprezentantul său legal;
- întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor comisiei de atestare;
- păstrează documentele comisiei de atestare;
- prezintă, împreună cu preşedintele comisiei de atestare, certificatul de atestare preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, spre semnare şi eliberare;
- comunică hotărârile comisiei de atestare celor interesaţi şi solicită eventuale completări ale documentaţiilor depuse.