Art. 42. - Arhivarea documentelor precizate la alin. (1) se realizează de către furnizorul programului, după caz, în format fizic şi electronic, în funcţie de tipul documentelor, după cum urmează: - Metodologie-Cadru din 2025 privind tipul programelor pentru dezvoltare în cariera didactică, asigurarea calităţii programelor şi sistemul de acumulare a creditelor ECTS pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar

M.Of. 472

În vigoare
Versiune de la: 1 Septembrie 2025
Art. 42
(1)Gestionarea şi arhivarea documentelor specifice privind acreditarea şi implementarea, inclusiv a documentelor de certificare a formabililor, pentru toate programele pentru dezvoltare în cariera didactică incluse în Registrul (RUPA), se realizează conform prevederilor legislative specifice în vigoare, responsabilitatea revenind integral furnizorului.
(2)Arhivarea documentelor precizate la alin. (1) se realizează de către furnizorul programului, după caz, în format fizic şi electronic, în funcţie de tipul documentelor, după cum urmează:
a)în format electronic, pe perioadă nedeterminată, pentru toate documentele asociate acreditării, implementării programului şi certificării formabililor;
b)în format fizic, pe perioadă nedeterminată, pentru toate documentele asociate acreditării programului şi certificării formabililor;
c)în format fizic, pe o perioadă de 10 ani de la data acreditării, pentru toate documentele asociate implementării programului.
(3)Furnizorul programului pentru dezvoltare în cariera didactică are obligaţia identificării fondurilor arhivistice, elaborării nomenclatorului arhivistic, precum şi a elaborării şi aplicării procedurilor privind gestionarea arhivei (selectare documente, inventariere documente, casare documente, distrugere documente), cu respectarea prevederilor legislative specifice în vigoare.