Art. 14. - Evaluarea finală se desfăşoară în plenul comisiei de evaluare finală, iar forma de organizare a activităţii de evaluare finală este determinată de forma de organizare a programului, precizată la art. 12: - Metodologie-Cadru din 2025 privind tipul programelor pentru dezvoltare în cariera didactică, asigurarea calităţii programelor şi sistemul de acumulare a creditelor ECTS pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar

M.Of. 472

În vigoare
Versiune de la: 1 Septembrie 2025
Art. 14
(1)Structura obligatorie a unui program acreditat, asociată criteriilor curriculare, cuprinde curriculumul programului, strategia de formare şi strategia de evaluare finală a formabililor.
(2)Curriculumul programului se organizează în structuri formale de tip module/teme, corespunzătoare competenţelor-cheie/competenţelor specifice asociate profilului de formare în cariera didactică, în concordanţă cu nevoile de formare ale grupului-ţintă.
(3)Strategia de formare se adaptează formei de organizare şi implementare a programului, specificului grupului-ţintă, activităţilor/sesiunilor de formare şi rezultatelor aşteptate.
(4)Evaluarea finală constă în susţinerea, de către fiecare formabil, a portofoliului de evaluare finală sau a unei teme relevante din portofoliul de evaluare finală, elaborat individual de către fiecare formabil pe parcursul activităţilor de formare.
(5)Evaluarea finală se desfăşoară în plenul comisiei de evaluare finală, iar forma de organizare a activităţii de evaluare finală este determinată de forma de organizare a programului, precizată la art. 12:
a)pentru programele organizate în sistem blended-learning (faţă-în-faţă şi online sincron/asincron), prevăzute la art. 12 lit. a), evaluarea finală se organizează în sistem faţă-în-faţă;
b)pentru programele organizate în sistem online (online sincron şi online asincron sau online sincron), prevăzute la art. 12 lit. b), evaluarea finală se organizează în sistem online sincron;
c)pentru programele organizate în sistem faţă-în-faţă, prevăzute la art. 12 lit. c), evaluarea finală se organizează în sistem faţă-în-faţă.