Art. 46. - Dispoziţiile legislaţiei naţionale a statului membru în care este situată unitatea de achiziţii centralizate se aplică, de asemenea, pentru: - Legea 98/2016 privind achiziţiile publice
M.Of. 390
În vigoare Versiune de la: 17 Noiembrie 2024 până la: 31 Decembrie 2025
Art. 46
(1)Autorităţile contractante naţionale au dreptul de a utiliza activităţile de achiziţie centralizate furnizate de o unitate de achiziţii centralizate dintr-un alt stat membru.
(2)Furnizarea activităţilor de achiziţie centralizate de către o unitate de achiziţii centralizate dintr-un alt stat membru se realizează în conformitate cu dispoziţiile legislaţiei naţionale a statului membru în care este situată unitatea de achiziţii centralizate.
(3)Dispoziţiile legislaţiei naţionale a statului membru în care este situată unitatea de achiziţii centralizate se aplică, de asemenea, pentru:
a)atribuirea unui contract în cadrul unui sistem dinamic de achiziţii;
b)încheierea unui contract subsecvent prin reluarea competiţiei în executarea unui acord-cadru;
c)stabilirea, în conformitate cu prevederile art. 118 alin. (1) lit. a) şi c), a operatorilor economici parte a acordului-cadru care îndeplinesc o anumită activitate.
(4)Autorităţile contractante naţionale pot, împreună cu autorităţi contractante din alte state membre, să atribuie în comun un contract de achiziţie publică, să încheie un acord-cadru sau să administreze un sistem dinamic de achiziţii, precum şi, în măsura în care identitatea autorităţilor contractante a fost prevăzută în cuprinsul anunţului de participare publicat în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, să încheie contracte în executarea acordului-cadru sau în cadrul sistemului dinamic de achiziţii.
(5)În cazul prevăzut la alin. (4) şi cu excepţia situaţiei în care elementele necesare sunt stabilite printr-un acord internaţional încheiat între România şi statul membru în cauză, autorităţile contractante participante încheie un acord prin care stabilesc:
a)responsabilităţile părţilor şi dispoziţiile de drept naţional aplicabile;
b)aspectele de organizare internă a procedurii de atribuire, inclusiv organizarea procedurii, repartizarea lucrărilor, produselor sau serviciilor care urmează să fie achiziţionate şi încheierea contractelor.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (10)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (10)
- Decizie nr. 1760/2021 din 27-sept-2021, Curtea de Apel Bucuresti, obligatia de a face (Contencios administrativ si fiscal)
- Decizie nr. 937/2021 din 01-iul-2021, Curtea de Apel Timisoara, litigiu privind achizitiile publice (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 4219/2020 din 22-sept-2020, Tribunalul Bucuresti