Capitolul 2 - Directia de studii, documentare, informatica, economica si administrativa, Cancelaria Curtii Supreme de Justitie, si Biroul de relatii externe - Legea 56/1993 a Curtii Supreme de Justitie
M.Of. 159
Ieşit din vigoare Versiune de la: 17 Iulie 1998
CAPITOLUL 2:Directia de studii, documentare, informatica, economica si administrativa, Cancelaria Curtii Supreme de Justitie, si Biroul de relatii externe
Art. 47
Directia de studii, documentare, informatica, economica si administrativa este condusa de un director cu grad de magistrat asistent sef si are urmatoarele compartimente:
a)studii, documentare si informatica, compus din magistrati asistenti, alt personal de specialitate si auxiliar;
b)economic-financiar si administrativ, compus din personal de specialitate, functionari, muncitori, personal de paza si de serviciu.
Art. 48
(1)Pentru numirea in functia de director este necesara o vechime de cel ptuin 10 ani in magistratura, iar pentru ceilalti magistrati asistenti, o vechime de cel putin 7 ani. Dispozitiile art.36-38 se aplica in mod corespunzator.
(1)Pentru numirea in functia de director este necesara o vechime de cel ptuin 10 ani in magistratura, iar pentru ceilalti magistrati asistenti, o vechime de cel putin 7 ani. Dispozitiile art.36-38 se aplica in mod corespunzator.Magistratii asistenti din compartimentul de studii, documentare si informatica asigura: evidenta legislatiei, a juristprudentei si doctrinei; selectarea si rezumarea deciziilor in vedera publicarii in Buletinul Curtii Supreme de Justitie; activitatea de studii si functionarea bibliotecii, precum si orice alte sarcini incredintate de presedintele Curtii.
Art. 49
Cancelaria Curtii Supreme de Justitie se compune din: prim-grefier, grefieri, arhivari, dactilografi si alt personal prevazut in statul de functii.
Personalul cancelariei este repartizat la sectii, potrivit nevoilor serviciului, de presedintele Curtii, iar in cadrul sectiilor, de catre presedintii acestora.
Art. 50
Biroul de relatii externe este condus de un magistrat asistent sef si este incadrat cu personal de specialitate si auxiliar.