Art. 6. - Legea 4/1989 privind asigurarea si controlul calitatii produselor si serviciilor

B.Of. 24

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 5 Iulie 1989
Art. 6
In vederea crearii tuturor conditiilor pentru executarea de produse de inalt nivel tehnic si calitativ, activitatea de asigurare si control al calitatii se organizeaza pe toate fazele de realizare a produselor:
- cercetarea, proiectarea si elaborarea tehnologiilor;
- testarea, pregatirea fabricatiei si omologarea produselor si tehnologiilor;
- contractarea si aprovizionarea tehnico-materiala;
- executia produselor si controlul fabricatiei;
- ambalarea, manipularea, depozitarea si transportul produselor;
- receptia la livrare, punerea in functiune, utilizarea, intretinerea, urmarirea in exploatare si fiabilitatea produselor.
In acest scop, intreprinderile si centralele sint obligate sa elaboreze programe de masuri tehnice si organizatorice pentru asigurarea si controlul calitatii produselor, precum si planul de examinari tehnice si de inspectii, pe baza normelor-cadru, aprobate de consiliul de coordonere a activitatii pe ramuri, avizul Inspectoratului General de Stat pentru Controlul Calitatii Produselor.