Art. 69. - Inspectorul-şef îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii: - Legea 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii - Republicată
M.Of. 628
Ieşit din vigoare Versiune de la: 7 Martie 2019
Art. 69
(4)Inspectorul-şef adjunct este înlocuitorul de drept al inspectorului-şef, ajută inspectorul-şef în activitatea de verificare şi avizare a actelor şi rezoluţiilor întocmite de către inspectorii judiciari şi îndeplineşte toate celelalte atribuţii stabilite de inspectorul-şef.
(1)Inspectorul-şef îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii:
a)desemnează, dintre inspectorii judiciari, echipa de conducere - inspectorul-şef adjunct, directorii de direcţii - în baza unei proceduri în care sunt evaluate proiectele de management specifice fiecărui post, astfel încât să asigure coeziune managerială, competenţă profesională, comunicare eficientă. Mandatul acestora încetează odată cu mandatul inspectorului-şef;
a1)exercită funcţia de conducere şi organizare a activităţii Inspecţiei Judiciare;
a2)ia măsuri pentru coordonarea activităţii personalului Inspecţiei Judiciare, altul decât inspectorii judiciari;
e)stabileşte, anual sau ori de câte ori se impune, domeniile specifice de activitate cu privire la care se exercită controlul, după consultarea inspectorilor judiciari;
f1)asigură coordonarea activităţii de formare profesională a inspectorilor judiciari şi activitatea de unificare a practicii la nivelul Inspecţiei Judiciare;
i1)asigură coordonarea activităţii de protecţie şi securitate a muncii;
a)desemnează, dintre inspectorii judiciari, echipa de conducere - inspectorul-şef adjunct, directorii de direcţii - în baza unei proceduri în care sunt evaluate proiectele de management specifice fiecărui post, astfel încât să asigure coeziune managerială, competenţă profesională, comunicare eficientă. Mandatul acestora încetează odată cu mandatul inspectorului-şef;
a1)exercită funcţia de conducere şi organizare a activităţii Inspecţiei Judiciare;
a2)ia măsuri pentru coordonarea activităţii personalului Inspecţiei Judiciare, altul decât inspectorii judiciari;b)reprezintă Inspecţia Judiciară în relaţiile cu Consiliul Superior al Magistraturii sau cu alte instituţii interne sau internaţionale;
c)exercită atribuţiile legale ce îi revin în calitate de ordonator de credite;
d)ia măsuri pentru repartizarea aleatorie a dosarelor în cadrul Inspecţiei Judiciare;
e)stabileşte, anual sau ori de câte ori se impune, domeniile specifice de activitate cu privire la care se exercită controlul, după consultarea inspectorilor judiciari;f)stabileşte echipele de control, în domeniile prevăzute la lit. e);
f1)asigură coordonarea activităţii de formare profesională a inspectorilor judiciari şi activitatea de unificare a practicii la nivelul Inspecţiei Judiciare;g)numeşte, în condiţiile legii, inspectorii judiciari şi celelalte categorii de personal din cadrul Inspecţiei Judiciare, dispune modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncă sau de serviciu ale acestora;
h)stabileşte atribuţiile şi sarcinile individuale ale personalului din subordine, aprobând fişele de post ale acestuia;
i)evaluează, în condiţiile legii, personalul din subordine;
i1)asigură coordonarea activităţii de protecţie şi securitate a muncii;j)îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege.
(2)Inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare nu solicită şi nu primeşte instrucţiuni de la nicio autoritate, instituţie sau persoană în realizarea atribuţiilor sale referitoare la declanşarea, desfăşurarea şi valorificarea controalelor, cu excepţia situaţiilor prevăzute de prezenta lege.
(3)Inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare este ordonator de credite, potrivit legii.
(4)Inspectorul-şef adjunct este înlocuitorul de drept al inspectorului-şef, ajută inspectorul-şef în activitatea de verificare şi avizare a actelor şi rezoluţiilor întocmite de către inspectorii judiciari şi îndeplineşte toate celelalte atribuţii stabilite de inspectorul-şef.Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Acte numărul de obiecte din listă: (2)
Influenţat de numărul de obiecte din listă: (2)
- Decizia 86/2024 [R] referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 26 alin. (1), ale art. 46 alin. (1) şi (7), ale art. 47 alin. (3) şi (4), ale art. 49, ale art. 51 alin. (1), (3) şi (4) şi ale art. 69 alin. (4) lit. e) şi f) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, în redactarea anterioară intrării în vigoare a Legii nr. 234/2018 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii
- Decizia 421/2019 [R/R] referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a prevederilor art. 47 alin. (3) şi (4) şi ale art. 69 alin. (4) lit. e) şi f) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, în redactarea anterioară modificării acestor prevederi prin Legea nr. 234/2018 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (48)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (48)
- Sentinta nr. RJ 629594ed7/2022 din 03-mar-2022, Curtea de Apel Brasov, anulare acte administrativ cu caracter normativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. RJ 235728dge/2022 din 17-feb-2022, Curtea de Apel Ploiesti, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 150/2021 din 16-dec-2021, Curtea de Apel Brasov, anulare acte administrativ cu caracter normativ (Contencios administrativ si fiscal)