Art. 65. - Art. 65 - Legea 196/2016 privind venitul minim de incluziune

M.Of. 882

În vigoare
Versiune de la: 30 Iunie 2023
Art. 65
(1)Pentru verificarea îndeplinirii condiţiei prevăzute la art. 19 alin. (1), inspectoratul şcolar teritorial în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa ori trăieşte titularul dreptului la venit minim de incluziune componenta de ajutor pentru familia cu copii are obligaţia să transmită lunar, la agenţia teritorială pentru plăţi şi inspecţie socială, situaţia privind frecventarea cursurilor de către copiii de vârstă şcolară din familiile beneficiare.
(2)Situaţia prevăzută la alin. (1) se transmite în format electronic şi conţine, în mod obligatoriu, numele, prenumele, codul numeric personal al copiilor şi al reprezentantului familiei şi numărul de absenţe nemotivate înregistrate de fiecare copil.
(3)Modelul situaţiei prevăzute la alin. (1), precum şi termenele de transmitere se stabilesc prin ordin comun al ministrului muncii şi solidarităţii sociale şi al ministrului educaţiei.
(4)În situaţia în care Sistemul informatic integrat al învăţământului din România (SIIIR) conţine informaţiile necesare pentru determinarea absenţelor lunare ale copiilor de vârstă şcolară din familiile beneficiare de venit minim de incluziune componenta ajutor pentru familie, în baza prevederilor art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 179/2017, cu completările ulterioare, agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială au acces direct în această bază de date.