Art. 16. - Legea 135/2007 privind arhivarea documentelor electronice*) - Republicată

M.Of. 138

În vigoare
Versiune de la: 8 Octombrie 2024
Art. 16
Administratorul arhivei electronice are următoarele obligaţii:
a)întreţinerea arhivei electronice;
b)crearea unei arhive electronice de siguranţă, care să cuprindă toate documentele electronice arhivate şi care se actualizează permanent off-line;

c)utilizarea unui sistem de securitate omologat, care să garanteze integritatea, securitatea şi, unde este cazul, confidenţialitatea documentelor electronice arhivate;

d)asigurarea redării oricărui document electronic conţinut în arhivă;

e)asigurarea distrugerii documentelor a căror perioadă de arhivare a expirat;
f)notificarea autorităţii de reglementare şi supraveghere specializate în domeniu, cu cel puţin 60 de zile înainte, a intenţiei de încetare a activităţii, cu excepţia cazurilor de forţă majoră. În acest caz, administratorul arhivei electronice are obligaţia de a transfera arhiva electronică către alt furnizor de servicii de arhivare electronică, cu acordul autorităţii de reglementare şi supraveghere specializate în domeniu.