Art. 11. - Legea 128/1997 privind Statutul personalului didactic

M.Of. 158

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 1 Ianuarie 2011
Art. 11
(1)Lucrarile privitoare la mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat sunt coordonate de o comisie, numita de inspectorul scolar general, avand ca presedinte un inspector scolar general adjunct. Componenta comisiei si atributiile acesteia se stabilesc prin regulament aprobat de ministrul invatamantului.
(2)Subiectele pentru probele scrise la concursurile organizate de inspectoratele scolare se stabilesc de Ministerul invatamantului. Subiectele pentru concursurile organizate de unitatile de invatamant particulare, autorizate provizoriu sau acreditate, se stabilesc de catre acestea.
(3)La concursurile organizate de inspectoratele scolare, lucrarile scrise pentru ocuparea posturilor vacante din invatamantul preuniversitar de stat se evalueaza de comisii, pe specialitati, instituite la nivelul centrului universitar responsabil cu perfectionarea personalului din judetele arondate.
(4)La concursurile organizate de unitatile de invatamant lucrarile scrise pentru ocuparea posturilor vacante din invatamantul preuniversitar de stat sau particular se evalueaza de comisii, pe specialitati, instituite la nivelul unitatii scolare respective.
(5)În învăţământul de stat validarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice se face de către inspectoratul şcolar. Angajarea pe post se face de directorul unităţii de învăţământ, pe baza deciziei de repartizare semnate de inspectorul şcolar general. În învăţământul particular validarea concursurilor şi angajarea pe post se fac de către conducerea unităţii de învăţământ şi se comunică în scris inspectoratului şcolar.

(6)Reprezentantii sindicatelor recunoscute la nivel national au drept de acces la documentele comisiei prevazute la alin. (1), dupa finalizarea acestora.
(7)Cheltuielile pentru lucrarile concursurilor sunt suportate de catre organizatori.