Art. 5. - Art. 5: Procedura de autorizare a administratorilor - Legea 1/2020 privind pensiile ocupaţionale

M.Of. 10

În vigoare
Versiune de la: 17 Iulie 2025 până la: 15 Ianuarie 2026
Art. 5: Procedura de autorizare a administratorilor
(1)Administratorii prevăzuţi la art. 4 alin. (1) lit. b), pentru a administra fonduri, transmit următoarele documente:
a)hotărârea adunării generale a acţionarilor privind activitatea de administrare a fondurilor;
b)dovada îndeplinirii cerinţelor de capital social;
c)hotărârea adunării generale a acţionarilor privind alocarea capitalului social pentru fiecare activitate;
d)actul constitutiv actualizat;
e)proiectul prospectului;
f)proiectul contractului de societate şi al actului individual de aderare;
g)proiectul contractului de administrare, al contractului de depozitare şi al contractului de audit financiar pentru fiecare fond;
h)planul de afaceri pe 3 ani.
(2)A.S.F. analizează documentele şi, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora, procedează la autorizarea administrării/respingerea autorizării de administrare, prin decizie scrisă şi motivată.