Art. 14. - Instructiunile 167/2009 privind scoaterea din funcţiune, valorificarea şi casarea bunurilor în unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor
M.Of. 597
În vigoare
Versiune de la: 30 Octombrie 2023
Art. 14
(1)Listele mijloacelor fixe propuse pentru scoaterea din funcţiune, întocmite potrivit prevederilor art. 13, se prezintă conducătorului unităţii care are calitatea de ordonator de credite şi are în subordine gestiunile materiale de resortul cărora sunt mijloacele fixe propuse pentru scoaterea din funcţiune.
(2)La primirea listelor cu propuneri, conducătorul unităţii numeşte, prin ordin de zi pe unitate /dispoziţie zilnică /document similar, o comisie de analiză compusă din 3-5 persoane din care, obligatoriu, fac parte: şeful formaţiunii logistice /similar, şeful compartimentului de resortul căruia sunt bunurile respective, precum şi alţi specialişti care cunosc caracteristicile şi regulile de folosire ale acestora.
(3)Gestionarii nu pot face parte din comisia de analiză, dar sunt obligaţi să prezinte bunurile şi să dea relaţii şi explicaţii referitoare la existenţa şi starea acestora.