Art. 10. - Instructiuni din 2024 de organizare şi funcţionare a comisiilor de atestare a competenţei tehnice a persoanelor juridice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică, lucrări de exploatare a petrolului şi a resurselor minerale, lucrări în domeniul stocării geologice a dioxidului de carbon şi de expertizare, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică, lucrări în domeniul stocării geologice a dioxidului de carbon şi de expertizare, precum şi procedura de atestare a acestei competenţe

M.Of. 1063

În vigoare
Versiune de la: 23 Octombrie 2024
Art. 10
Preşedintele comisiei de atestare are următoarele atribuţii:
a)supune aprobării conducerii ANRMPSG invitarea pentru atestare a persoanelor juridice şi fizice, data, locul şi ora la care are loc şedinţa, precum şi ordinea de zi;
b)aprobă graficele cuprinzând programarea şedinţelor comisiei de atestare şi repartizează membrilor comisiei documentaţiile ce se vor analiza;
c)conduce şi coordonează lucrările şedinţelor de analiză a solicitărilor de atestare prezentate de persoanele juridice şi fizice;
d)semnează procesele-verbale cuprinzând hotărârile comisiei de atestare şi, după caz, comunicările privind respingerea motivată a cererilor de atestare;
e)verifică prezenţa membrilor comisiei de atestare la şedinţele acesteia şi propune conducerii ANRMPSG înlocuirea celor care absentează nemotivat la şedinţele de atestare;
f)informează conducerea ANRMPSG despre modul de desfăşurare a activităţii comisiei de atestare şi despre hotărârile luate;
g)întocmeşte anual un raport asupra activităţii comisiei de atestare, pe care îl prezintă conducerii ANRMPSG până cel târziu la data de 20 ianuarie a anului următor.